موسسه ملی تحقیقات سلامت

موسسه ملی تحقیقات سلامت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

26 تیر 1403 سه شنبه

فراخوان جذب مقاله در نشریه انگلیسی زبان HTAinAction با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در صنعت سلامت

احتراما همانگونه که استحضار دارید موضوع هوش مصنوعی در دنیای امروز تبدیل به یکی از موضوعات داغ و پویا شده است. بدیهی است که این مقوله در صنعت بهداشت و درمان و به طور کلی سلامت کاردبردهای بی نظیری خواهد داشت. لذا نشریه انگلیسی زبان کاربست ارزیابی فناوری سلامت (Health Technology Assessment in Action) وابسته به موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد به منظور اطلاعات رسانی و ارتقای دانش علاقه مندان و پژوهشگران در این زمینه شماره ای اختصاصی با موضوع "کاربرد هوش مصنوعی در صنعت سلامت" انتشار دهد. این ویژه نامه توسط دکتر محمدرضا مبینی زاده دانشیار مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران ویراستاری خواهد شد.
بدینوسیله به اطلاع کلیه اساتید و صاحبنظران علاقه مند و متخصص در زمینه فوق الذکر می رساند که این نشریه آماده چاپ مقالات علمی شما در تمامی حوزه های مربوطه می باشد. بدیهی است با توجه به محدودیت زمان و تعداد پذیرش مقالات اولویت با مقالاتی است که از نظر کیفی در سطح بالا و با حوزه های فوق الذکر همخوانی داشته باشند و در زمان کوتاه تری ارسال شوند. تاریخ ارسال مقالات تا 5 مهرماه  سال جاری می باشد.
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت مقاله خود به تارنمای نشریه به نشانی www.htainaction.com  مراجعه و یا با شماره 62921310 تماس حاصل فرمایید. 
توضیحات:
-    مقاله باید نتیجه پژوهش نویسنده یا نویسندگان باشد.
-    مقاله ارسالی نباید قبلا در هیچ نشریه داخلی و خارجی به چاپ رسیده باشد.
-    مسئولیت مطالب درج شده در مقاله به عهده نویسنده می باشد.
-    دبیرخانه نشریه در قبول یا رد مقاله مجاز می باشد.
-    ترجمه علمی مقالات فارسی پس از پذیرش اولیه به عهده مجله خواهد بود.
-    پس از پذیرش اولیه و ترجمه مقاله امکان انصراف از ثبت مقاله و چاپ آن وجود ندارد.

کلمات کلیدی
فاطمه زهرا احمدی
تهیه کننده:

فاطمه زهرا احمدی